суботу, 2 листопада 2013 р.

Твір на тему «Моє улюблене заняття»

Авторські твори з української мови та літератури :http://www.uatvory.ru/

У кожної людини проведення часу ділиться на дві частини. Першою може бути навчання або робота , друга частина - особистий час . Найкраще проводити вільний час з користю.

Моїм улюбленим заняттям є гра на флейті. Звук флейти дуже ніжний і зворушливий , він , немов спів птахів. Мені подобається в моєму інструменті те, що я сама регулюю потік повітря і саме від того , як я дуну , залежить звучання інструменту . Я ходжу в музичну школу вже сьомий рік , в цьому році я закінчу її . Мені подобається виконувати твори на своєму музичному інструменті , майже весь вільний час я граю на ньому. У музичній школі я займаюся в духовому оркестрі , ми граємо різні вальси , марші , польки . У цьому році я навчилася грати на фортепіано. За допомогою цього інструменту можна також передати свої почуття. На ньому мені подобається виконувати мелодії з фільмів. Цього літа , я відвідала музичний фестиваль , там я побачила багато музичних груп , виконавці яких грають на гітарі. Тепер я планую навчитися виконувати музичні твори і на гітарі теж. Загалом, я дуже люблю музику , мені подобається не тільки її слухати , але і виконувати її самостійно. Тепер музика стала частинкою мене .

У всіх має бути улюблена справа, якою йому приємно займатися , яке приносить йому радість. Я знайшла своє улюблене заняття , і ви його теж обов'язково знайдете .

Залишайте відгук: