середу, 9 липня 2014 р.

Рідна мова - Лист другу

Вітаю тебе з Новим роком та Різдвом Христовим. Давно ми з тобою не спілкувалися, от я і вирішив написати тобі невеличкого листа. Мені дуже цікаво як там в тебе справи, чи займаєшся далі в секції карате, чи вже маєш пояс наступного рівня? А ще ти хотів навчатися гри на гітарі. Які маєш успіхи?

В мене все гаразд і вдома, і в школі. Семестр закінчив на відмінно. Мені подобаються всі предмети, але найбільше математика, тому, що розв'язувати задачі – це те саме 
що відгадувати загадки та кросворди. Це дуже цікаво. Доречи про головоломки, кілька днів тому ми закінчили складати великий PUZZLE на дві тисячі елементів, вийшла дуже гарна картина. Я теж вирішив навчитися грати на гітарі, поки що вчуся брати основні акорди. Шкода, що нема часу займатися більше, бо треба вчити уроки. У нас в п'ятому класі стільки задають, та мабуть ти і сам знаєш. А ще ж і в комп'ютерні ігри трішки хочеться пограти. Доречи в яку ти гру зараз граєш? Я знову повернувся до гри Diablo II – дуже захоплюючий сюжет .
Мабуть, на цьому буду закінчувати свого листа. Передаю тобі привіт від свого брата, а ти передавай привіт своїм батькам та сестричці. Дуже хочу знову тебе побачити. Тому з нетерпінням буду чекати на твою відповідь. 

До побачення.
Максим

Залишайте відгук: